W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy Bank pobił kilka rekordów w obszarze bankowości mobilnej, w tym przekroczył granicę 2 mln użytkowników aktywnie korzystających z aplikacji mobilnej. Dlatego w Strategii Banku uwzględniono cele związane z budowaniem w aplikacji centrum zarządzania codziennością. Działania te obejmują nie tylko przenoszenie usług banku do aplikacji, ale agregację wielu dodatkowych usług, w tym opartych na personalizacji oraz wykraczających poza obszar bankowości.
W 2022 roku Bank wprowadził do oferty nowe konto Millennium 360º, którego benefity są ściśle powiązane z aplikacją mobilną. Klienci z nowym kontem mogą zarządzać w aplikacji limitem i pakietem walutowym do karty. Pakiet pozwala na nielimitowane transakcje we wszystkich walutach świata bez marży banku za przewalutowanie. Klienci z nowym kontem mają też w aplikacji dostęp do specjalnych ofert w sklepach online z programem zwrotów za zakupy.
Dostęp do produktów banku online to już zdecydowanie za mało, klienci szukają czegoś więcej. Dlatego Bank Millennium od kilku lat wzbogaca swoje kanały cyfrowe dodatkowymi funkcjami, tzw. VAS-ami. Zaczynaliśmy od bardzo łatwego doładowania telefonu na kartę i innowacyjnego procesu zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego, stopniowo dodając kolejne usługi takie jak ubezpieczenie turystyczne z innowacyjną opcją „Pomoc w podróży”, zakup biletów na komunikację miejską, opłaty za parking, automatyczne płatności za autostrady czy nawet zakup biletów do kina bezpośrednio w aplikacji banku. W 2022 roku w aplikacji została dodana możliwość zakupu kodów doładowujących do usług online oraz zakup e-biletu autostradowego na państwowe odcinki płatnych autostrad (jako rozszerzenie dostępnej w aplikacji usługi Autostrady).
Bezpośrednio w aplikacji nowi klienci mogą też założyć konto za pomocą tzw. selfie. Proces dostępny od 2020 został rozwinięty we współpracy z zewnętrznym partnerem. W 2022 roku rozwijane były również procesy związane z logowaniem biometrycznym, udoskonalono proces aktywacji aplikacji oraz udostępniono bezpieczny i wygodny sposób odzyskiwania PIN-u do logowania bezpośrednio w aplikacji.
Aplikacja jest pozytywnie oceniana przez użytkowników w sklepach z aplikacjami: Google Play, App Store i AppGallery.