W 2022 roku Bank kontynuował cykliczne miesięczne spotkania z klientami w formie webinarów. Odbiorcami byli głównie klienci segmentu Prestige, Private oraz wybrana grupy klientów segmentu Detal. Tematyka spotkań była mocno zróżnicowana, co przełożyło się na znaczący wzrost liczby uczestników – liczba osób zarejestrowanych na wydarzenia online potroiła się w porównaniu do 2021 roku.
Poza spotkaniami o tematyce inwestycyjnej (rynek, bieżące wydarzenia, prognozy makroekonomiczne) uczestnicy mogli spotkać się z wieloma gośćmi specjalnymi, ekspertami rynku nieruchomości, komunikacji, rozwoju osobistego oraz inspirującymi przedsiębiorcami odnoszącymi międzynarodowe sukcesy. Wysokie oceny uczestników oraz pozytywne komentarze potwierdzają atrakcyjność i dużą wartość takich spotkań dla klientów Banku.
W marcu 2022 odbyły się dwa dedykowane webinary, które były odpowiedzią na wydarzenia w Ukrainie.