
Działania kontynuowane w związku z pandemią COVID-19
[GRI 403-6] W dniu 3 marca 2020 roku Zarząd Banku powołał Zespół Koordynacji Działań ds. pandemii COVID-19, który od momentu powołania spotyka się regularnie raportując plan działania i status poszczególnych zadań do Zarządu Banku. Zespół Koordynacji Działań ds. pandemii COVID-19 skupia w swoim składzie przedstawicieli wszystkich obszarów Banku.
Zespół Koordynacji Działań ds. pandemii COVID-19 w 2021 roku na bieżąco dostosowywał działania Banku do aktualnej sytuacji pandemicznej w kraju. Realizacja prac była regularnie monitorowana na cyklicznych spotkaniach zespołu, a także raportowana na spotkaniach Zarządu.
Co do zasady, pracownicy central Banku pracowali w 2021 roku w modelu hybrydowym, z możliwością elastycznego dostosowania (zwiększania lub zmniejszania wymiaru pracy zdalnej) przez kierujących jednostkami.
W kwietniu 2020 roku utworzono Specjalny Fundusz Wsparcia dla Pracowników Grupy Banku Millennium na wypadek zarażenia koronawirusem i konieczności pokrycia kosztów leczenia i rehabilitacji. Środki z niego były na bieżąco udostępniane na wniosek pracowników również w 2021 roku.
W 2021 roku Bank wspólnie z dostawcą opieki medycznej skoordynował szczepienia na COVID i grypę dla swoich pracowników.