Działania z zakresu employer branding są istotnym elementem działalności Banku. Skierowane są do kilku potencjalnych grup pracowników: studentów i absolwentów, specjalistów IT i Digital, specjalistów sprzedaży oraz specjalistów wspierających i rozwijających bankowy biznes. Pomimo przedłużającej się sytuacji pandemicznej Bank sprawnie przystosował się do zmiany i z sukcesem zrealizował wiele różnych aktywności w formule online. Przykładem takich działań jest Tydzień z Doradcami Kariery, podczas którego studenci mieli okazję zapoznać się z możliwościami kariery w Banku Millennium. Drugim wydarzeniem wspieranym przez Bank była konferencja BIG DATA zorganizowana przez Studenckie Koło Naukowe Statystyki, podczas której eksperci Banku prezentowali zagadnienia z obszaru technologicznego. Dodatkowo, w ramach konkursu Żagle Biznesu, poświęconego inteligentnym organizacjom, założonym przez studentów i prowadzonym przez studentów, doktorantów lub absolwentów SGH, Bank wystąpił w roli członka kapituły konkursowej. Wszystkie powyższe działania prowadzone były w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Bank od kilku lat jest już członkiem Klubu Partnerów SGH i ściśle współpracuje z uczelnią, udzielając się w życiu akademickim. Przedstawiciele Banku biorą aktywny udział w spotkaniach Rady Klubu Partnerów SGH, na których omawiane są elementy strategii uczelni czy możliwości kształcenia studentów w zakresie kluczowych kompetencji.
Bank Millennium uczestniczył także w wirtualnych targach pracy, takich jak Jobicon i Warsaw IT Days. Tego typu wydarzenia miały na celu przybliżenie potencjalnym kandydatom specyfiki pracy i możliwości rozwoju kariery w Banku. Targi to także przestrzeń do dzielenia się fachową wiedzą merytoryczną z uczestnikami.
Bank wykorzystuje możliwości komunikacyjne mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn i Goldenline oraz kilkunastu portali wizerunkowo-rekrutacyjnych w celu sprawnego dotarcia do kandydatów z informacjami nt. pracodawcy i ofert pracy.