Raport finansowy i ESG

Oferta dostosowana do potrzeb klientów

Bank Millennium i Spółki Banku posiadają w swojej ofercie produkty i usługi umożliwiające poprawę warunków życia klientów, ułatwiające zarządzanie finansami i oszczędzanie, a także przyjazne środowisku naturalnemu. Produkty proekologiczne opisane są w części „Proekologiczne produkty i odpowiedzialne finansowanie”, a rozwiązania związane z pandemią COVID-19 w części „Obsługa i wsparcie dla klientów w drugim roku pandemii COVID-19”.

Celem Banku jest zapewnianie wygodnych rozwiązań, realnie ułatwiających życie klientów i pomagających w realizacji celów finansowych. Przykładem tego podejścia jest oferowane przez Bank Konto 360°.

Oferta Konta 360° jest uniwersalna i przygotowana tak, aby odpowiadała na potrzeby różnych grup klientów, niezależnie od ich wieku i dochodów.

Konta dla młodszych klientów są zawsze bezpłatne, a konstrukcja Konta 360° pozwala na zwolnienie z opłaty nawet przy niewysokich wpływach miesięcznych. Bank nie stawia wymagania minimalnej kwoty jednorazowego wpływu ani źródła dochodu. Wystarczy, że suma wpływów wyniesie min. 1 000 zł., niezależnie czy będą to wpływy z tytułu wynagrodzenia za pracę, świadczeń społecznych, stypendiów czy wpłat gotówkowych.

Co więcej przy spełnieniu warunku bezpłatności konta, czyli zapewnienia min. wpływów oraz min. jednej płatności kartą do konta lub BLIKIEM w miesiącu, klient nie płaci również za wypłaty z bankomatów. Co znaczy, że klienci, którzy mają problemy z mobilnością (osoby starsze lub osoby z niepełnosprawnościami) mogą korzystać z bankomatów w dogodnych dla nich lokalizacjach bez ponoszenia opłat za wypłaty w bankomatach obcych.

Klienci, których finanse nie pozwalają na domowe wizyty lekarza, mogą z nich skorzystać w razie nagłej choroby swojej albo dziecka w ramach Pakietu Bardzo Pomocnego oferowanego do Konta 360°. Pakiet zapewnia także pomoc hydraulika czy elektryka oraz z naprawy sprzętu AGD/RTV/PC, smartfona i tabletu. Wybierając Konto z Pakietem Bardzo Pomocnym Klient może skorzystać z 7 interwencji w roku. Przez aż sześć miesięcy od otwarcia konta pakiet jest bezplatny.

Image02_1469x530 Image02_1469x530

Z myślą o młodszych klientach Bank ma w swojej ofercie Konto 360° Student dla osób pomiędzy 18., a 26. rokiem życia oraz Konto 360°Junior dla klientów, którzy nie ukończyli jeszcze 18 lat. Ułatwiając im stawianie pierwszych kroków w świecie finansów, Bank nie pobiera opłat za obsługę kont, a karta debetowa i wypłaty z bankomatów są bezpłatne w przypadku wykonania tylko jednej transakcji w miesiącu kartą lub BLIKIEM. Od maja 2021 r. dla dzieci w wieku od 7 do 12 lat wraz z Kontem 360° Junior dostępne są, dostosowane do potrzeb najmłodszych, aplikacja mobilna oraz karta płatnicza. Te nowoczesne narzędzia pomagają wprowadzać dzieci w świat finansów i uczą bezpiecznego korzystania z technologii.

Wyniki wyszukiwania