Klienci mogą korzystać z dedykowanej infolinii, którą obsługuje wyspecjalizowany zespół konsultantów. Kwestie bezpieczeństwa poruszane są również w innych kontekstach, np. przy nawiązywaniu relacji z nowym klientem.
Bank Millennium wspiera klientów poprzez działania edukacyjne i dystrybucję informacji o ważnych zmianach mających wpływ na prowadzenie działalności gospodarczej. Bank wydaje comiesięczny biuletyn przedstawiający informacje makroekonomiczne, omawiający zmiany podatkowe oraz opisujący nowe rozwiązania produktowe i systemowe wspierające klientów. Pozostałe działania edukacyjne koncentrowały się wokół wspieranych przez Bank dwóch społeczności – dyrektorów finansowych oraz firm rodzinnych. W ramach Klubu CFO eksperci Banku występowali podczas spotkań bezpośrednich oraz online, dzieląc się wiedzą dotyczącą zmian podatkowych, regulacji prawnych z zakresu zrównoważonego rozwoju, wpływu zmian makroekonomicznych na rozwój biznesu, a także umiejętności miękkich niezbędnych na stanowisku dyrektora finansowego. Natomiast spotkania w ramach Forum Firm Rodzinnych były okazją do przedstawienia przez ekspertów Banku doświadczeń w zakresie analityki klientowskiej oraz budowania doświadczeń klientów w kanałach cyfrowych.