Łącznie w spotkaniu dialogu i wywiadach pogłębionych wzięło udział 35 osób.
Pracownicy/pracownice, kadra zarządzająca oraz interesariusze zewnętrzni zgłosili następujące dodatkowe tematy, które chcieliby, aby były poruszone w raporcie:
- sposób zarządzania ryzykami ESG i compliance/AML
- sposób dostosowania firmy do nowych regulacji
- prowadzone polityki środowiskowe oparte o standardy
- cele i kierunki działań dostawców i innych partnerów biznesowych w obszarze ESG
- edukacja rynku oraz partnerów w łańcuchu dostaw w zakresie ESG i raportowania niefinansowego
- podział środków w Grupie na działania związane z organizacją pracy w centrali oraz w ośrodkach/placówkach terenowych
- uwzględnianie w polityce kredytowej czynników społecznych i związanych z etyką/ładem korporacyjnym
- komunikacja i dialog z pracownikami, m.in. w kwestiach związanych ze zrównoważonym rozwojem
- działania podjęte przez Bank, które ułatwiają i/lub kształtują proekologiczne zachowania pracowników i pracownic
- cele klimatyczne firmy
- zgłaszanie podejrzewanych lub zaobserwowanych nieprawidłowości w firmie
- pozasądowe rozstrzyganie sporów, np. w drodze arbitrażu