INWESTORZY I ANALITYCY RYNKU
|
- Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy
- Roadshows i konferencje
- Spotkania
- Komunikaty giełdowe i prasowe
|
- Przejrzystość działania, łatwy i szybki dostęp do informacji o Banku, etyczna i odpowiedzialna społecznie działalność.
|
- Stosowanie się do zasad ładu korporacyjnego, zapewnienie przejrzystości, bezpieczeństwa i etyki działania, szybka wymiana informacji przez wiele kanałów komunikacji z akcjonariuszami.
|
KLIENCI
|
- Oddziały, bankowość internetowa i mobilna,
- Internet, portale społecznościowe,
- Infolinia
- Reklamacje
- Badania satysfakcji
|
- Wysoka jakość oferowanych produktów i usług, etyczny marketing i sprzedaż, bezpieczeństwo powierzonych środków, łatwość korzystania z produktów i komunikacji z Bankiem, udogodnienia w dostępie do usług Banku i usług pozabankowych.
|
- Łatwy, szybki i nie ograniczony barierami dostęp do usług bankowych i pozabankowych, etyczna reklama i sprzedaż, jasne informowanie o warunkach korzystania z usług, łatwy kontakt z Bankiem, zapewnienie bezpieczeństwa środków klientów.
|
PRACOWNICY
|
- Intranet, internet, portale społecznościowe
- System zgłaszania nieprawidłowości Whistleblowing
- Analizy rynkowe
- Ocena pracownika
|
- Stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju zawodowego, uczciwe wynagradzanie, przyjazne warunki pracy, możliwość angażowania się w działania społeczne.
|
- Komunikacja z pracownikami i odpowiadanie na ich oczekiwania, programy rozwoju kompetencji zawodowych, programy dla rodziców, dofinansowanie aktywności pozapracowych, oferta wolontariatu pracowniczego.
|
DOSTAWCY
|
- Okresowe spotkania
- Telefon, e-mail
- Negocjacje i realizacja umów
|
- Uczciwe zasady wyboru i współpracy z dostawcami.
|
- Stosowanie obiektywnych procedur wyboru dostawców; terminowa realizacja postanowień umowy; wybór dostawców z uwzględnieniem kryteriów etycznych i środowiskowych.
|
OTOCZENIE SPOŁECZNE
|
- Oferty dotyczące współpracy
- Spotkania ze studentami
- Wolontariat pracowniczy
|
- Wspieranie projektów społecznych przez firmę i jej pracowników.
|
- Merytoryczne i finansowe wspieranie projektów społecznych; edukacja finansowa; zachęcanie pracowników do udziału w akcjach społecznych i wolontariacie.
|
ŚRODOWISKO (ORGANIZACJE ZAJMUJĄCE SIĘ OCHRONĄ ŚRODOWISKA)
|
- Rankingi środowiskowe
- Monitorowanie zmian w trendach rynkowych oraz ustawodawstwie
|
- Redukowanie własnego negatywnego wpływu na środowisko, odpowiedzialne finansowanie projektów, edukacja ekologiczna.
|
- Monitorowanie i redukowanie wpływu na środowisko, zasady finansowania projektów mających wpływ na środowisko, programy edukacji ekologicznej.
|
REGULATORZY (KNF, BFG, UOKIK, NBP, KSF)
|
- Raporty
- Korespondencja
- Kontrole nadzorcze
|
- Zalecenia dotyczące komunikacji z klientami, raporty z działalności Banku, ocena ryzyka związanego z działalnością Banku.
|
- Raportowanie oraz wdrażanie zaleceń organizacji nadzorczych.
|