Klienci bankowości przedsiębiorstw korzystają z kompleksowej oferty produktów bankowości transakcyjnej, wspartej wydajnym i ergonomicznym systemem bankowości internetowej, aplikacją mobilną oraz rozwiązaniami opartymi na technologii web service i sieci SWIFT. W zakresie produktów i usług transakcyjnych Bank oferuje zarządzanie spływem należności, rozliczania płatności i zarządzania płynnością. Efektem wysokiej jakości oferowanych usług jest konsekwentny wzrost aktywności transakcyjnej klientów. W 2019 roku o 3% wzrosła liczba przelewów krajowych, o 8% zagranicznych, a liczba transakcji kartowych o 7%.
W konsekwencji wzrósł również wolumen środków na rachunkach bieżących firm, osiągając w grudniu rekordowy poziom 11,4 mld PLN (+19% r/r). Łączna wartość zdeponowanych środków klientów biznesowych (w tym SME) wyniosła 20,4 mld PLN rosnąc 10% w skali roku.
W 2019 roku Bank wprowadził w swoich kanałach bankowości elektronicznej istotne zmiany wynikające zarówno z realizowanej strategii biznesowej, jak i zmian w obowiązującym prawodawstwie. Kluczowym założeniem był równoległy rozwój kanałów online w obszarach bezpośredniej interakcji z klientem (bankowość internetowa i mobilna) oraz integracji typu host to host pozwalających na automatyzację wymiany informacji.
W sierpniu Bank zaoferował klientom token sprzętowy z czytnikiem kodów graficznych, innowacyjne urządzenie do logowania i autoryzacji zleceń. Jest to pierwsze w Polsce rozwiązanie oparte na autorskiej technologii Cronto firmy OneSpan. Urządzenie zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa oraz unikalną dla tego typu urządzeń wygodę użytkowania. Implementację nowego rozwiązania poprzedzały testy z użytkownikami, którzy potwierdzili komfort i łatwość korzystania z urządzenia.
W grudniu jako jeden z pierwszych banków Millennium wprowadził możliwość sprawdzenia rachunku na białej liście podatników VAT bezpośrednio w formularzu przelewu w bankowości elektronicznej. Dzięki usłudze znacznie skrócono czas potrzebny przedsiębiorcy na realizację przelewu do kontrahenta (weryfikacja rachunku na białej liście podatników była przed wprowadzeniem usługi dodatkową, pracochłonną czynnością).
W tym samym czasie Bank, wprowadzając odpowiednie zmiany w procesie zarządzania płatnościami w aplikacjach wewnętrznych i klientowskich, zakończył prace związane z projektem „Witraż” Ministerstwa Finansów. Tym samym wdrożył dla każdego podatnika dedykowany mikrorachunek do płatności podatków. Jest to intuicyjny proces, który wskazuje klientowi który rachunek powinien zostać użyty dla danego symbolu formularza. Przykładowo jeśli jest to VAT, system wskazuje by wpisać Indywidualny Rachunek Podatkowy (w tym mikrorachunek urzędu skarbowego, który klient otrzymał). Istnieje możliwość zapisania go w systemie, co znacznie ułatwia zapłatę podatku w przyszłości. Jeśli jest to np. symbol formularza „inne”, system wskazuje numer rachunku w zależności od wybranego przez klienta urzędu skarbowego.
We współpracy z Millennium Leasing Bank rozwijał internetowy moduł obsługi produktów leasingowych, dostępny dla klientów jako część Millenetu. Moduł umożliwia podgląd online najważniejszych informacji dotyczących umów leasingu, związanych z nimi ubezpieczeń, a także podgląd i opłacenie faktur.