w 2019 r. prowadzonych było szereg akcji edukacyjnych: plakaty w pomieszczeniach socjalnych, poradniki i filmy w wewnętrznych i zewnętrznych kanałach komunikacyjnych Banku, kampania antysmogowa wspierają kampanię informacyjną na temat przyjaznego dla środowiska sposobu życia;
w centrali Banku w Warszawie odbył się Eko event, podczas którego można było wziąć udział w quizie wiedzy ekologicznej, dowiedzieć się jak pakować prezenty w sposób ekologiczny, stworzyć kosmetyki z naturalnych składników i ozdoby choinkowe z recyklingu.
w kawiarni znajdującej się na terenie centrali Banku w Warszawie zostały wycofane plastikowe słomki, papierowe opakowania na cukier, plastikowe opakowania na kanapki, a personel rekomenduje używanie własnych kubków i naczyń.
w prawie 100 oddziałach zainstalowane są czujniki smogu;
promowany jest transport rowerowy oraz rozbudowywana infrastruktura dla rowerzystów (dodatkowe stojaki na rowery i prysznice);
w umowach z dostawcami produktów, tam gdzie ma to uzasadnienie, stosowane są klauzule środowiskowe.