[GRI 103-1, GRI 103-2, GRI 103-3] Jakość obsługi klienta jest jedną z podstawowych wartości Banku Millennium i ważnym elementem przewagi konkurencyjnej. Praca nad jakością, rozumianą jako dbanie o najlepsze doświadczenia klientów jest działaniem ciągłym. Wyróżnić można przy tym następujące etapy: poznanie i zrozumienie oczekiwań klientów, zaprojektowanie doświadczeń i ich wdrożenie w kanałach kontaktu oraz monitorowanie kluczowych procesów i punktów kontaktu (np. oddział, infolinia, internet), a następnie ich usprawnianie.
Klienci dostrzegają to i doceniają. W badaniu zachowań i preferencji klientów firmy doradczej Bain & Company Bank Millennium uzyskał najwyższy wśród polskich banków wskaźnik NPS, opisujący skłonność klientów do polecania usług znajomym. W porównaniu z rokiem ubiegłym wskaźnik wzrósł o 10 punktów do poziomu 43. W konkursie Gwiazdy Bankowości 2019 Bank stanął na podium trzy razy, zwyciężając m.in. w kategorii „Relacja z klientem” i otrzymując tytuł „Gwiazda relacji z klientem”. W zestawieniu TOP 100 marek opracowanym przez KPMG został liderem „Customer Experience” polskiego sektora finansowego i znalazł się w pierwszej dziesiątce najlepiej ocenianych marek w Polsce. Zgodnie z wynikami wewnętrznego badania satysfakcji 93% klientów detalicznych było zadowolonych ze współpracy z Bankiem. Bank Millennium był też najczęściej polecanym bankiem w Polsce z lojalnością mierzoną najwyższym na rynku wskaźnikiem NPS=52 („Monitor satysfakcji klientów banków 2019”, ARC Rynek i Opinia).
Po fuzji z Euro Bankiem działania Banku Millennium koncentrują się na ujednoliceniu standardów obsługi klienta, wdrożeniu do sieci oddziałów ujednoliconego modelu obsługi klienta, ciągłym monitorowaniu poziomu jakości obsługi klienta oraz wypracowywaniu rozwiązań zwiększających satysfakcję klienta z obsługi – we wszystkich kanałach kontaktu.