Odpowiedzialny biznes
Chcemy, by wszyscy klienci mogli wygodnie korzystać z usług finansowych banku. Dlatego wprowadziliśmy wiele udogodnień dla osób z niepełnosprawnością wzroku, słuchu i ruchu – dostępne dla nich oddziały, bankomaty, głosowy serwis telefoniczny oraz stronę internetową bez barier. Zwiększając dostęp do rozwiązań mobilnych, m.in. e-administracji, zakupu biletów komunikacji, płacenia za parkingi czy przejazdy autostradą otwieramy dostęp do usług bankowych i pozabankowych w każdym miejscu i czasie.
Zobacz więcej
Wierzymy, że dobre nawyki finansowe warto kształtować już w dzieciństwie, dlatego prowadzimy program edukacji przedszkolaków „Finansowy Elementarz”. Do tej pory w ramach projektu przeszkoliliśmy prawie 70 tys. dzieci.
Zobacz więcej
Jesteśmy przekonani, że pracownicy najlepiej znają potrzeby lokalnych społeczności. Dlatego, przyznając granty na najlepsze projekty wolontriackie, pomagamy im realizować akcje społeczne. Pracownicy – wolontariusze wspierają bardzo różne projekty – od prac remontowych, poprzez akcje edukacyjne aż po ekologiczne.
Zobacz więcej
Wiemy, że mamy tylko jedną planetę. Aby ograniczać wpływ banku na środowisko monitorujemy zużycie wody, energii i paliw, wprowadzamy prośrodowiskowe rozwiązania i produkty, odpowiedzialnie finansujemy inwestycje. Nasi dostawcy i klienci korporacyjni zobowiązują się do przestrzegania zasad ochrony środowiska.
Zobacz więcej