Brak notatek
Koszyk jest lusty
Wyślij do drukarki
Usuń
Raport finansowy i społeczny 2018

Bank działa w skali ogólnopolskiej i nie posiada oddziałów poza granicami Polski. [GRI 102-6] Usługi oferowane są poprzez sieć 361 placówek w całym kraju, system bankowości internetowej i mobilnej, za pośrednictwem bankowości telefonicznej i poprzez sieć 487 własnych bankomatów. Dzięki dynamicznemu rozwojowi bankowości internetowej i mobilnej Bank oferuje dostęp również do usług pozafinansowych np. zakupu ubezpieczeń, biletów komunikacji miejskiej czy kontaktu z polskimi urzędami.

Skala działalności biznesowej Grupy Banku Millennium
2018 2017 2016 2015 2014
Liczba aktywnych klientów detalicznych (tys.) 1 838 1 635 1 492 1 369 1 284
Liczba aktywnych klientów korporacyjnych (tys.) 7,4 6,9 6,6 6,7 6,5
Liczba oddziałów 361 355 369 413 423
Liczba bankomatów 487 483 490 519 539
Liczba pracowników (osoby) 6 270 5 945 5 964 5 992 6 183
Liczba dostawców (Bank) 5 012 5 153 5 378 5 623 5 357
Sponsoring i darowizny (mln zł) 2,79 1,58 1,54 0,88 1,79

[GRI 102-7]