Brak notatek
Twój koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń
Główne biznesowe cele strategiczne są konsekwentnie realizowane
Wzrost liczby aktywnych klientów netto w okresie 3 lat wyniósł 351 tys. (cel: 300 tys.)
Udział w rynku depozytów detalicznych wyniósł 5,7% (cel: 6%)
Konsekwentnie najwyższe miejsca w rankingach jakości obsługi i NPS (Net Promoter Score)
Stały wzrost wykorzystania kanałów cyfrowych: 1,1 mln aktywnych użytkowników
Inne obszary również osiągają założone cele i są szczególnie istotne w świetle nowej strategii …
Wzrost produktów inwestycyjnych o 26% r/r dzięki bardzo dobrym wynikom rynku kapitałowego
Sprzedaż pożyczek gotówkowych na poziomie 2,3 mld PLN w 2017r.
Przyspieszenie sprzedaży kredytów hipotecznych w złotych do poziomu 2,5 mld PLN w 2017r.
Wzrost kredytów dla przedsiębiorstw o 12% rok do roku
Zarówno sprzedaż faktoringu jak i leasingu w skali roku wzrosła o 15%
… w oparciu o doskonałą jakość i innowacje
Ponownie najwyższe miejsce w rankingu „Przyjazny Bank Newsweek’a 2017”
Pierwsze miejsce w badaniu satysfakcji klientów przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia
Nagroda „Przełomowa współpraca w zakresie usług finansowych” od BAI Global Innovation za rozwiązania umożliwiające dostęp do usług e-administracji
Nagroda Euromoney dla najlepszego banku w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej