Brak notatek
Twój koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Doskonała jakość – na podium od 7 lat

W 16. edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2017” Bank Millennium stanął na podium aż w trzech, z czterech kategorii:

  • Pierwsze miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego”
  • Pierwsze miejsce w kategorii „Bankowość mobilna”
  • Drugie miejsce w kategorii „Bankowość internetowa”

Zwycięstwo w rankingu satysfakcji (ARC Rynek i Opinia)

Bank Millennium znalazł się na podium rankingu, przygotowywanego na podstawie badania ARC Rynek i Opinia „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków”. Bank zajął pierwsze miejsce w kategorii głównej „Satysfakcja” , znalazł się również na najwyższym miejscu w kategorii „Ocena opłat i prowizji”.

Według dziennika Parkiet, partnera rankingu, na najwyższą satysfakcję klientów wpłynęły wizerunek Banku, stabilność oraz opłacalność korzystania z produktów i usług. W mniejszym stopniu natomiast oferta produktowa i jakość obsługi.

Nagroda w konkursie BAI Global Innovation Awards za innowacyjne rozwiązania w zakresie udostępniania usług e-administracji

Bank Millennium zwyciężył w kategorii “Breakthrough Collaboration in Financial Services” (przełomowa współpraca w zakresie usług finansowych). Nagroda została przyznana za innowacyjne rozwiązania w zakresie udostępniania usług e-administracji w systemie bankowości internetowej.

Bank Millennium zakwalifikował się do finałowego etapu konkursu BAI Global Innovation Awards w aż trzech kategoriach. Poza kategorią “Breakthrough Collaboration in Financial Services”, w której zdobył nagrodę, były to:

•“Product and Service Innovation” (innowacja produktowa i usługowa) – do finału awansowała usługa zakupu biletów komunikacji miejskiej i płacenia za parking w aplikacji mobilnej Banku Millennium.

•“Innovation in User Experience” (innowacja w doświadczeniu użytkowników) – w finale konkursu znalazła się oferowana przez Bank Millennium usługa zakupu ubezpieczenia pojazdu w pełni za pośrednictwem aplikacji mobilnej, z wykorzystaniem innowacyjnej metody skanowania danych z dowodu rejestracyjnego.

Najlepszy Bank w Europie Środkowo-Wschodniej w kategorii  Biznes Społecznie Odpowiedzialny

Bank Millennium został uznany za Najlepszy Bank w Europie Środkowo-Wschodniej w kategorii Biznes społecznie odpowiedzialny.  Międzynarodowy magazyn branży finansowej „Euromoney” docenił Bank za transparentny sposób prezentowania działań CSR, różnorodność i złożoność programów, a przede wszystkim innowacyjne podejście do klientów sprawiające, że korzystanie z usług Banku Millennium jest proste i łatwe.

Złoty Bankier

Bank Millennium czterokrotnie znalazł się na podium. Bank zwyciężył w kategorii „Konto osobiste”, w której za najlepszy rachunek uznano Konto 360°. Po raz kolejny został uznany za jeden najbezpieczniejszych banków w Polsce. Bank zajął też drugie miejsce w kategorii „Kredyt hipoteczny” oraz znalazł się na podium w kategorii „Najlepsza jakość obsługi”

Gwiazda Jakości Obsługi 2017

Bank Millennium już po raz siódmy został uhonorowany prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi. Nagroda jest przyznawana na podstawie głosów konsumentów w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi, zbieranych przez cały rok na stronie www.jakoscobslugi.pl oraz za pośrednictwem aplikacji na smartfony.

Solidny pracodawca roku 2017

Bank Millennium otrzymał tytuł „Solidny Pracodawca 2017”. Bank  został doceniony m.in. za szeroki pakiet socjalny, inwestycję w rozwój kadry, projekt „Rodzice na TAK”, program nagród pracowniczych IMPAKT oraz działalność CSR: Kodeks Etyczny i wsparcie środowiska naturalnego.

Srebrny Listek CSR

Bank Millennium został nagrodzony po raz trzeci Srebrnym Listkiem CSR – wyróżnieniem dla firm prowadzących biznes w sposób odpowiedzialny społecznie.

W zestawieniu przygotowanym przez tygodnik Polityka i firmę doradczą Deloitte, Srebrnym Listkiem CSR zostały wyróżnione firmy, które w swojej codziennej działalności deklarują uwzględnianie wszystkich wytycznych międzynarodowej normy społecznej odpowiedzialności ISO 26000. Norma ta odnosi się do siedmiu obszarów: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie i zaangażowanie społeczne.

Najlepszy bank cyfrowy dla klientów indywidualnych w Polsce

Bank Millennium po raz kolejny został uznany za  „Najlepszy bank cyfrowy dla klientów indywidualnych w Polsce” („Best Consumer Digital Bank in Poland”) przez międzynarodowy magazyn finansowy Global Finance. W kategorii ”Najlepsze usługi finansowania handlu”(„Best Trade Finance Services”) Bank Millennium uzyskał tytuł „Najlepszy bank w Europie Środkowo – Wschodniej”.

Bank Millennium wśród najlepiej ocenianych marek w Polsce w rankingu klientów

Bank Millennium znalazł się na drugim miejscu najlepiej postrzeganych przez polskich konsumentów firm w sektorze usług finansowych, w zestawieniu przygotowanym przez KPMG.

Bank Millennium po raz dziesiąty w składzie RESPECT Index

Bank Millennium utrzymał swoją pozycję w Indeksie Respect. Indeks obejmuje wybrane spółki giełdowe działających zgodnie z najlepszymi standardami zarządzania w zakresie ładu korporacyjnego i relacji inwestorskich, a także z uwzględnieniem czynników ekologicznych i społecznych. Wybrane spółki przechodzą trójstopniową weryfikację prowadzoną przez Giełdę Papierów Wartościowych (GPW), Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych (SEG), oraz niezależnego audytora.

FTSE4Good Emerging Index

W 2017 roku Bank Millennium wszedł w skład FTSE4Good Emerging Index, jednego z serii indeksów FTSE4Good stworzonych przez FTSE Russell, członka Giełdy Papierów Wartościowych w Londynie. Skupia on spółki z ponad 20 krajów, które wyróżniają się w działaniach z zakresu ochrony środowiska, odpowiedzialności społecznej i ładu korporacyjnego.

Zarząd Banku Millennium najlepszy wg. oceny analityków

Czołowi polscy analitycy ocenili na łamach „Parkietu” zarządy dziesięciu największych polskich banków. Kierownictwo Banku Millennium z wynikiem 5,3 znalazło się na pierwszej pozycji. W zestawieniu wzięto pod uwagę strategię, tempo rozwoju oraz wyniki finansowe.