POPRZEDNIA
Zarządzanie wpływem na środowisko
W Grupie Banku Millennium system do zakupu materiałów i wyposażenia biurowego jest scentralizowany. Aplikacja do składania zamówień pozwala na weryfikację zasadności zakupu każdego zamówienia. Monitoring wykonania budżetów na zakup materiałów i redukowanie ilości zamówień do poziomu dotychczasowego zużycia wpływa na ograniczenie zużycia zasobów i generowanych odpadów.
Sposób zamawiania oraz warunki konieczne do spełnienia tego, aby zakupić nowe wyposażenie i sprzęt biurowy regulowany jest wewnętrznymi instrukcjami. Każde zamówienie jest weryfikowane indywidualnie, pod kątem zasadności zakupu i obowiązujących w Banku standardów. Efektywne gospodarowanie posiadanymi zasobami własnymi poprzez ponowne ich wykorzystanie, pozwala na ograniczenie zakupów urządzeń typu liczarki, niszczarki, chłodziarki, mikrofale, wyposażenia meblowego i akcesoriów biurowych.
[GRI 301-1]
Zużycie materiałów (kg) |
2017 Grupa | 2017 Bank | 2016 Bank | 2015 Bank | 2014 Bank | 2013 Bank | Zmiana 2017/2016 | Przyczyny zmiany |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Papier i rolki na potrzeby operacyjne |
294 393 | 278 998 | 292 255 | 302 991 | 300 750 | 322 822 | -4,54% |
|
Koperty | 61 070 | 59 422 | 56 140 | 73 208 | 71 533 | 93 874 | 5,85% |
|
Artykuły plastikowe | 13 920 | 13 493 | 12 822 | 12 155 | 11 793 | 12 689 | 5,23% |
|
Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących |
bd | 827 | 970 | 1 326 | 1 469 | 1 677 | -14,72% |
|
Baterie | 449 | 408 | 364 | 411 | 420 | 434 | 12,21% |
|