Brak notatek
Twój koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Bank Millennium promuje kulturę innowacyjności 360°. Oznacza to, że oferuje innowacyjne rozwiązania zarówno klientom, jak i stwarzając pracownikom warunki pracy sprzyjające kreatywnemu myśleniu. Bank bada również trendy w swoim otoczeniu rynkowym, publikując tematyczne raporty i wspierając wydarzenia na temat innowacyjności.

Konkurs Orzeł Innowacji

Bank Millennium jest Partnerem Strategicznym konkursu „Orzeł Innowacji” od 2015 roku. Głównym celem konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie przedsiębiorstw, które prowadzą prace badawczo-rozwojowe, wprowadzając na rynek nowe produkty i usługi, osiągając dzięki nim sukcesy biznesowe.

W 2017 roku zwycięzców wybrała kapituła konkursu, składająca się z przedstawicieli partnerów inicjatywy, m.in.: Banku Millennium, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Politechniki Warszawskiej, Agencji Rozwoju Przemysłu pod przewodnictwem organizatora konkursu, dziennika „Rzeczpospolita”. Jako partner strategiczny konkursu Bank Millennium bierze udział w szeregu działań mu towarzyszących, w postaci rejestrowanych debat, artykułów oraz komentarzy.

 

Raport Indeks Millennium – Potencjał Innowacyjności Regionów

Eksperci Banku Millennium corocznie przygotowują raport „Indeks Millennium – Potencjał Innowacyjności Regionów”. Publikacja zawiera ranking polskich województw według ich potencjału innowacyjności oraz opisuje uwarunkowania sprzyjające i hamujące rozwój innowacyjności w każdym z województw. Zawiera również komentarze szerokiego grona ekspertów – ekonomistów, akademików i praktyków- szefów najbardziej innowacyjnych firm oraz instytucji rządowych. Jest przez to wartościową publikacją i źródłem wiedzy dla władz samorządowych na temat wyrównywania szans regionów w Polsce. Raport jest głosem w publicznej debacie na temat czynników warunkujących rozwój regionów w Polsce oraz zmniejszających nierówności między nimi.

Odniesienia do raportu wielokrotnie pojawiały się w mediach ogólnopolskich i regionalnych, a sam raport był prezentowany na „Forum Ekonomicznym” w Krynicy. Pozwoliło to na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i zainteresowanie ich kwestią rozwoju innowacyjności w Polsce.