POPRZEDNIA
Możliwość zrzeszania się
Wszyscy Pracownicy Banku, z wyłączeniem tych, którzy przebywają na długookresowych zwolnieniach i urlopach, podlegają okresowym ocenom pracy. [GRI 404-3]
Okres oraz kryteria oceny Pracownika są dostosowane do jego charakteru pracy i odnoszą się do ważnych w codziennej pracy postaw.
Oceniana jest współpraca, zaangażowanie, jakość, efektywność oraz umiejętności menadżerskie. Oprócz kryteriów związanych z efektywnością i jakością oceniający uwzględniają postawę pracownika wobec ograniczania ryzyka, w szczególności w zakresie rzetelnego raportowania o zagrożeniach. System oceny pozwala zarówno na porównywanie efektów pracy pomiędzy pracownikami jak również osiągania postawionych celów. Kilkuetapowy proces ewaluacji sprzyja transparentności oraz wyważeniu oceny danego pracownika.
W przypadku sił sprzedaży coraz większą uwagę skupia się na budowaniu długookresowych i stabilnych relacji z klientami oraz na dbałość o jakość portfela kredytowego.
Okresowe oceny pracowników mogą być podstawą do opracowywania opinii o pracowniku, promocji, rotacji między jednostkami organizacyjnymi, zmiany zakresu zadań i odpowiedzialności, przygotowywania indywidualnych planów rozwoju zawodowego oraz szkoleń, decyzji o zmianie warunków zatrudnienia
i kontynuacji zatrudnienia. Ocena jakości pracy stanowi również jeden z podstawowych elementów określania wysokości premii przyznawanej okresowo pracownikom.
Grupa Banku Millennium | Mężczyźni | Kobiety | Razem |
---|---|---|---|
Wyższa kadra zarządzająca | 6% | 5% | 5% |
Kadra zarządzająca | 14% | 12% | 13% |
Pracownicy sprzedaży | 24% | 19% | 20% |
Pracownicy techniczni | 12% | 15% | 14% |
Inni | 16% | 15% | 16% |
Razem | 18% | 17% | 17% |
Bank Millennium | Mężczyźni | Kobiety | Razem |
Wyższa kadra zarządzająca | 7% | 6% | 7% |
Kadra zarządzająca | 15% | 13% | 14% |
Pracownicy sprzedaży | 24% | 19% | 20% |
Pracownicy techniczni | 14% | 16% | 15% |
Inni | 19% | 20% | 19% |
Razem | 19% | 18% | 18% |
* % pracowników w danej grupie, którzy otrzymali awans