Brak notatek
Twój koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Bank Millennium aktywnie walczy ze zjawiskiem nadużyć. Celem jest nie tylko wykrywanie ryzyka, ale także zapobieganie jego wystąpieniu na jak najwcześniejszym etapie i ochrona środków klientów. W oparciu o Program Zarządzania Ryzykiem Nadużyć są budowane i dostosowywane do bieżących potrzeb firmy elementy systemu przeciwdziałania nadużyciom. System ten umożliwia koordynowanie działań różnych jednostek Banku w zakresie wykrywania, badania i zapobiegania nadużyciom, dostarczając jednocześnie profesjonalnych narzędzi i rozwiązań gwarantujących efektywną ochronę Banku.

Jednym z najważniejszych elementów całego systemu przeciwdziałania nadużyciom w Banku Millennium jest pracownik Banku – w szczególności pracownik, który ma bezpośredni kontakt z klientem, czy to w oddziale, czy za pośrednictwem infolinii. To od jego postawy, wiedzy i szybkości reakcji najczęściej zależy powodzenie dalszych kroków zmierzających np. do odzyskania utraconych przez klienta środków. Dlatego Bank przykłada największą uwagę do szkolenia pracowników oddziałów. Oprócz szkoleń dla nowych pracowników sieci sprzedaży (621 osób przeszkolonych w 2017 r.), prowadzona jest także strona w intranecie z wszystkimi potrzebnymi informacjami i materiałami, a także rozsyłane informacje dotyczące nowych sposobów i metod stosowanych przez oszustów.

Kolejną ważną składową programu jest dedykowane konto poczty elektronicznej oraz alarmowy numer telefonu – działające 24/7/365. Każdy pracownik Banku, w przypadku wątpliwości związanych z podejrzeniem nadużycia, może je natychmiast wyjaśnić. Alerty kierowane są do Zespołu Zarządzania Ryzykiem Nadużyć. Pełni on rolę wsparcia, podejmuje decyzje oraz kieruje dalszymi działaniami minimalizującymi ryzyko nadużycia.