Brak notatek
Twój koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Innowacyjne usługi bankowe i pozabankowe

Jednym z priorytetów Banku jest ułatwianie codziennego życia klientom poprzez oferowanie im wygodnego i intuicyjnego dostępu do usług finansowych i pozafinansowych. Bank realizuje ten cel wprowadzając do oferty szereg innowacyjnych rozwiązań. [GRI 103-1, 103-2, 103-3]

Aplikacja mobilna oraz serwis internetowy Banku wyróżniają się na rynku tym, że oprócz funkcji typowo bankowych dają możliwość korzystania z dodatkowych, innowacyjnych funkcjonalności, takich jak:

Pasażerowie komunikacji miejskiej mogą kupić bilet, skasować go i okazać do kontroli w telefonie. Kierowcy pojazdów zapłacą za pośrednictwem aplikacji za faktyczny czas parkowania, bez konieczności płacenia z góry jak w parkometrze.

Usługę „Pomoc w podróży” Bank Millennium udostępnia jako pierwszy i jedyny bank w Polsce. To specjalny przycisk, dostępny w aplikacji mobilnej, który można ustawić tak, aby był widoczny przed zalogowaniem. Działa nawet bez dostępu do Internetu i pozwala na bezpośrednie połączenie telefoniczne z ubezpieczycielem lub wysłanie do niego SMS-a z prośbą o oddzwonienie. Treść wiadomości jest generowana automatycznie – zawiera numer polisy oraz lokalizację klienta. Ubezpieczyciel natychmiast otrzymuje informację o tym, gdzie znajduje się dana osoba, w związku z czym jest w stanie bardzo szybko zorganizować potrzebną pomoc.

w pełni online, z nowatorską funkcją wprowadzania danych pojazdu za pomocą skanowania kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego. Usługa była nominowana w konkursie BAI Global Innovation Awards.

wraz z możliwością tworzenia wirtualnych odpowiedników plastikowych kart. Bank Millennium był pierwszym bankiem w Europie, który w swoim własnym rozwiązaniu płatniczym wykorzystał tę metodę.

Jest to usługa wykorzystywana w płatnościach kartami płatniczymi w Internecie, realizowana przy użyciu dodatkowego zabezpieczenia. Dotychczas transakcje 3D Secure akceptowane były za pomocą haseł SMS lub kodem PIN. Możliwość zatwierdzania tego typu transakcji odciskiem palca to pierwsze i jak na razie jedyne takie rozwiązanie na rynku.

Posiada możliwość dodawania załączników (np. zdjęć paragonów, gwarancji), opisów i tagów czy lokalizacji, gdzie odbyła się transakcja.

Usługa umożliwia firmom wystawiającym faktury przesyłanie informacji o płatności do serwisów bankowości elektronicznej płatników, a płatnikom szybki i wygodny sposób ich opłacania jednym kliknięciem, bez konieczności przepisywania danych z faktury – podstawi je automatycznie system. Bank Millennium jest pierwszym bankiem na rynku, który udostępnia to rozwiązanie zarówno wystawcom, jak i płatnikom faktur. Dzięki usłudze wystawcy mogą liczyć na szybszy spływ należności, a płatnicy zyskują dostęp do informacji o wielu swoich zobowiązaniach w jednym miejscu. Usługa wspierana jest przez Związek Banków Polskich i Krajową Izbę Rozliczeniową.

Klienci Banku Millennium mogą szybko i wygodnie aktywować dostęp do produktów finansowych oraz otworzyć Program Inwestycyjny Przyszłość + w pełni online, za pośrednictwem systemu bankowości internetowej Millenet. Dzięki przejrzystym wykresom  i wyliczeniom, użytkownicy mogą całościowo spojrzeć na swoje środki finansowe, ulokowane zarówno w produktach depozytowych, jak i finansowych, oraz śledzić np. wysokość osiąganych zysków. W niedalekiej przyszłości klienci będą mogli także skorzystać z zaawansowanych rozwiązań w zakresie robodoradztwa inwestycyjnego w systemie Millenet.

Goodie to intuicyjna platforma zakupowa dostępna jako aplikacja na smartfony oraz jako strona internetowa pod adresem goodie.pl. Powstała na zasadzie wewnętrznego start-upu Banku Millennium. Za pomocą goodie można przeglądać oferty z promocyjnych gazetek oraz informacje o zniżkach dostępnych w sklepach internetowych i stacjonarnych. Platforma pozwala łatwo zaplanować zakupy i znaleźć inspiracje oraz promocyjne oferty dopasowane do indywidualnych preferencji i lokalizacji użytkownika. Przetwarzanie danych jest bardzo istotną cechą goodie. Użytkownik nie musi sam dostosowywać aplikacji, bo to ona dostosuje całą treść i procesy w oparciu o dane z przeszłości i czasu rzeczywistego.

Bank Millennium wspiera rozwój e-administracji w Polsce umożliwiając załatwianie spraw urzędowych z wykorzystaniem swojego systemu bankowości internetowej. W serwisie bankowości internetowej Millenet można utworzyć Profil Zaufany (darmowy podpis elektroniczny), otwierający dostęp do usług administracji publicznej online przez 24 godziny na dobę. Ponieważ tożsamość klienta potwierdza Bank, do założenia profilu nie jest konieczna wizyta w urzędzie.

 

 

Bank Millennium był również jednym z pierwszych banków, które udostępniły swoim klientom, poprzez system bankowości internetowej, możliwość składania wniosków o świadczenie wychowawcze w programie Rodzina 500+. Za innowacyjne rozwiązania w zakresie udostępniania usług e-administracji Bank otrzymał pierwszą nagrodę w konkursie BAI Global Innovation Awards.