W 2017 roku zysk netto był o 31% wyższy niż zysk w 2016 roku z pominięciem zdarzeń jednorazowych i jest to doskonały wynik. Zrealizowaliśmy najważniejsze cele określone w strategii – przekroczyliśmy liczbę 1,6 mln aktywnych klientów, osiągnęliśmy prawie 6% udziału w rynku depozytów detalicznych oraz wykazaliśmy się wskaźnikiem koszty/dochody na poziomie 46%.
Joao Bras Jorge
Prezes Zarządu Banku Millennium
AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA
Wspieramy edukację,
dbamy o ludzi i środowisko
Równolegle do działalności finansowej angażujemy się w edukację finansową, kulturalną i wolontariat. Prowadząc biznes w sposób odpowiedzialny, tworzymy wspólną wartość dla firmy i otoczenia. Potwierdza to nasza obecność w Respect Index - indeksie spółek o najlepszych standardach CSR.
Klienci
bankowość dla wszystkich, poza-bankowe funkcjonalności cyfrowe, etyczna sprzedaż
Pracownicy
zadowolenie pracowników, edukacja i rozwój, poszanowanie różnorodności
Społeczności
wolontariat pracowniczy, edukacja finansowa, promocja kultury