Szkolenia dla Pracowników
Skierowane do Pracowników Banku programy szkoleniowe mają na celu poprawę zarówno jakości, jak i efektywności pracy.
Szkolenia prowadzone w 2016 roku:
- sprzedażowo-obsługowo-produktowe (w tym szkolenia wstępne)
- z bezpieczeństwa, prawa bankowego, procedur
- z ryzyka, bankowości
- menedżerskie
- BHP i przeciwpożarowe
- z umiejętności miękkich
- z aplikacji bankowych
- z prawa pracy
- językowe
Programy rozwoju kompetencji
W Banku prowadzone są rozbudowane programy rozwojowe. Jednym z nich jest M#leaders – innowacyjny program rozwoju kompetencji menadżerskich. Poprzez udział w cyklu spotkań będących połączeniem warsztatu, studium przypadku, z elementami coachingu grupowego, menadżerowie skutecznie rozwijają swoje umiejętności przywódcze . W tym roku przygotowano dwie ścieżki szkoleniowe: Leadership Fundamentals dla nowych osób w programie (uczestniczyły w niej 83 osoby) oraz Leadership Next Level dla uczestników poprzedniej edycji programu (uczestniczyło w niej 89 osób).
Szkolenia dla obszaru Bankowości Przedsiębiorstw
Od ponad dwóch lat w obszarze Bankowości Przedsiębiorstw wdrażane są programy mające na celu podniesienie wiedzy i kompetencji doradców bankowych i menedżerów. Są to m.in. Corporate Banking Leader – program rozwoju kompetencji menedżerskich dla Dyrektorów Makroregionów i Dyrektorów Regionalnych połączony z oceną 360 stopni oraz Profesjonalny Doradca Bankowy – program certyfikacji Doradców Bankowych. Ich celem jest ciągłe utrzymywanie wysokich i jednolitych dla wszystkich Pracowników standardów obsługi Klientów.
Nowy model szkoleń wstępnych
Aby ułatwić nowym Pracownikom rozpoczęcie pracy w oddziale Banku, wdrożono nowy model szkolenia wstępnego. Szkolenie zostało wydłużone z 3 do 5 tygodni i składa się z trzech etapów: szkolenia w centrali, praktyki w oddziale pod opieką doświadczonego Pracownika oraz ponownego szkolenia w centrali, podczas którego Pracownicy uzupełnią wiedzę z produktów i standardów obsługi.
[GRI 404-2]
.
36
średnia liczba
godzin szkoleniowych
na pracownika
Średnia liczba godzin szkoleniowych w podziale na płeć i stanowisko

Pasek przewijania
znajduje się pod tabelą
2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kobiety | Mężczyźni | Razem | Kobiety | Mężczyźni | Razem | Kobiety | Mężczyźni | Razem | Kobiety | Mężczyźni | Razem | Kobiety | Mężczyźni | Razem | |
Zarząd | 11 | 36 | 32 | 0 | 11 | 10 | 0 | 45 | 32 | 9 | 26 | 21 | 0 | 56 | 42 |
Wyższa kadra zarządzająca | 43 | 28 | 32 | 67 | 44 | 50 | 36 | 23 | 27 | 97 | 71 | 78 | 99 | 44 | 57 |
Kadra zarządzająca | 37 | 32 | 35 | 37 | 32 | 35 | 46 | 36 | 42 | 32 | 34 | 33 | 42 | 39 | 40 |
Pracownicy sprzedaży | 44 | 47 | 44 | 43 | 44 | 44 | 44 | 51 | 46 | 41 | 55 | 45 | 47 | 57 | 49 |
Pozostali Pracownicy | 63 | 103 | 76 | 100 | 184 | 125 | 44 | 67 | 51 | 23 | 38 | 28 | 84 | 133 | 100 |
Ogółem | 36 | 35 | 36 | 39 | 39 | 39 | 36 | 36 | 36 | 31 | 35 | 32 | 43 | 48 | 44 |
[GRI 404-1]