
Pracownicy Banku są zobowiązani do ochrony prywatnych i poufnych informacji na temat swoich Klientów oraz do właściwego ich wykorzystywania. W tym celu udoskonalane są systemy informatyczne oraz prowadzone odpowiednie szkolenia Pracowników. Dostawcy Banku, z których usług na podstawie umów Bank korzysta, mają również obowiązek ochrony poufnych danych, w tym danych osobowych i danych objętych klauzulą poufności dostarczanych przez Bank. W szczególności ochronie podlegają dane osobowe Klientów, dane na temat rachunków i transakcji jak również wszelkich operacji bankowych.
Szczegółowe zasady klasyfikacji oraz ochrony informacji określone są w obowiązujących w Banku politykach bezpieczeństwa informacji.
[GRI 103-2]
Szkolenia z ochrony danych osobowych i informacji*

Pasek przewijania
znajduje się pod tabelą
2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | |
---|---|---|---|---|---|
Klasyfikacja, przetwarzanie i ochrona informacji w Banku | 711 (12%) |
923 (15%) |
937 (15%) |
1217 (20% ) |
1216 (20% ) |
Ochrona danych osobowych | 1 663 (28%) |
2 987 (50%) |
3 407 (55%) |
3 680 (62% ) |
4 742 (79% ) |
*liczba i odsetek przeszkolonych Pracowników