Innowacyjne rozwiązania dla klientów

Jednym z priorytetów Banku jest zapewnienie Klientom szybkiego, wygodnego i intuicyjnego dostępu do usług finansowych.

Jednym z priorytetów Banku jest zapewnienie Klientom szybkiego, wygodnego i intuicyjnego dostępu do usług finansowych. Realizujemy ten cel wprowadzając do oferty szereg innowacyjnych rozwiązań. Większość nowych projektów powstaje w wyniku ankiet i testów wśród Klientów. Wsłuchujemy się w ich potrzeby i obserwujemy zmieniające się nawyki związane przede wszystkim z rozwojem technologii. Stale udostępniamy nowe funkcje i rozwiązania, dbając o wysoki poziom bezpieczeństwa.

Innowacyjne rozwiązania wprowadzone w 2016 roku

Nowe funkcjonalności w aplikacji mobilnej +

Obok standardowych opcji, takich jak zarządzanie produktami, wykonywanie transakcji czy lokalizowanie placówek i bankomatów, aplikacja mobilna Banku Millennium oferuje wiele dodatkowych funkcji:

  • powiadomienia push o transakcjach dokonanych na koncie oraz o operacjach realizowanych kartami;
  • logowanie do aplikacji odciskiem palca dla systemu Android 6.0 3D Secure – zatwierdzanie odciskiem palca transakcji kartami płatniczymi w Internecie;
  • zbliżeniowe płatności telefonem w technologii HCE;
  • zakup ubezpieczeń komunikacyjnych z funkcją wprowadzenia danych pojazdu poprzez zeskanowanie kodu z dowodu rejestracyjnego;
  • płatności BLIK bez kodu.

Pożyczka gotówkowa on-line +

Proces przyznania pożyczki został skrócony i zmodyfikowany z wykorzystaniem user experience (doświadczenia użytkownika). Po wypełnieniu wniosku dostępnego na stronie Banku osoba ubiegająca się o pożyczkę może szybko otrzymać decyzję kredytową oraz informację, jakie dokumenty powinna przedstawić, by zakończyć proces pozytywnie.

Dostęp do e-administracji +

Jako jeden z pierwszych banków na rynku, umożliwiliśmy Klientom dostęp do usług administracji publicznej poprzez system bankowości internetowej. Logując się do systemu Klienci mają szybki dostęp do Platformy Usług Elektronicznych ZUS, czy możliwość złożenia wniosku o świadczenie 500+ .

Rejestracja kart SIM +

Klienci posiadający telefon na kartę mogą zarejestrować numer w systemie bankowości internetowej, bez konieczności wizyty w salonie operatora.

Przelewy na obszarze Europy +

Usprawniliśmy sposób zlecania przelewów w związku z regulacjami SEPA (Jednolity Obszar Płatności w euro). Wysyłając przelew europejski, Klient podaje wyłącznie numer rachunku IBAN, tak samo przy przelewach krajowych. Nie musi znać kodu BIC/SWIFT oraz kodu kraju banku odbiorcy, te dane są automatycznie uzupełniane przez system.

Bankowość dla przedsiębiorstw-nowe moduły +

Wdrożono kilka nowych rozwiązań:

  • moduł umożliwiający załączanie i wysyłanie dokumentów wymaganych w procesie kredytowym;
  • możliwość importu zleceń płatności do pliku w formacie XML;
  • możliwość automatycznego tworzenia w systemie bankowości internetowej raportów JPK_WB w formacie wymaganym przez Ministerstwo Finansów.

Millennium Forex Trader-wersja mobilna +

Millennium Forex Trader to zaawansowane technologicznie narzędzie, które umożliwia wygodny dostęp do rynku walutowego oraz wymianę walut bezpośrednio w aplikacji mobilnej.

Platforma zakupowa goodie +

Platforma zakupowa goodie zbiera informacje dotyczące zniżek, promocji i nowości zakupowych. Dzięki znajomości potrzeb Klientów oraz wiedzy na temat tego gdzie i jak kupują, Bank stworzył narzędzie, które zapewni inspirację i przyjemność z zakupów w dobrych cenach. Platforma ułatwi wyszukiwanie najlepszych okazji zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych oraz centrach handlowych. Goodie to projekt zrealizowany przez multidyscyplinarny zespół złożony z ekspertów z wielu obszarów w formie wewnętrznego start-upu.

[GRI G4-DMA] [GRI G4-FS13] [GRI G4-FS14]

Poprzednia strona Edukacja klientów
Następna strona Wiele możliwości kontaktu z bankiem