Skala działalności

Usługi oferowane są poprzez sieć 369 placówek w całym kraju, system bankowości internetowej i mobilnej, za pośrednictwem bankowości telefonicznej i poprzez sieć 490 własnych bankomatów.

Bank działa w skali ogólnopolskiej i nie posiada oddziałów poza granicami Polski. [GRI 102-6] Usługi oferowane są poprzez sieć 369 placówek w całym kraju, system bankowości internetowej i mobilnej, za pośrednictwem bankowości telefonicznej i poprzez sieć 490 własnych bankomatów. Dzięki wielu kanałom dystrybucji dostęp do produktów i usług Banku na terenie całej Polski jest możliwy 7 dni w tygodniu i przez 24 godziny na dobę.

1,5 mln
liczba Klientów indywidualnych

13,7 tys.
liczba Klientów Korporacyjnych

 

369
liczba oddziałów

5964
liczba Pracowników

5378
liczba Dostawców

Skala działalności biznesowej Grupy Banku Millennium
2016 2015 2014 2013 2012
Liczba Klientów indywidualnych 1,5 mln 1,4 mln 1,3 mln 1,2 mln 1,2 mln
Liczba Klientów korporacyjnych 13,7 tys. 13,5 tys. 13 tys. 10,5 tys. 10 tys.
Liczba oddziałów 369 413 423 439 447
Liczba bankomatów 490 519 539 555 566
Liczba i % Klientów bankowości internetowej 1 860 806 (80%) 1 688 147 (83%) 1 536 260 (74%) 1 438 813 (62%) 1 433 726 (54%)
Liczba i % Klientów bankowości mobilnej 595 756 (26%) 402 689 (20%) 145 000 (21%) 79 183 (13%) 51 395 (8%)
Liczba Pracowników 5964 5992 6183 5956 6073
Liczba dostawców 5378 5623 5357 5142 5529
Sponsoring i darowizny 1, 54 mln zł 883 tys zł 1,79 mln zł 2,59 mln zł 1,67 mln zł

[GRI 102-7] [GRI 201-1]

Poprzednia strona Grupa Banku Millennium
Następna strona Członkostwo w organizacjach